Mijn Series +

Young Wallander - Seizoen 1 (2020)

Verenigd Koninkrijk
Drama / Misdaad

ontwikkeld door Berna Levin
met Adam Pålsson, Richard Dillane en Leanne Best

Young Wallander neemt je mee terug naar het begin van de carrière van Kurt Wallander bij de politie. Hij is net afgestudeerd van de politieschool als hij te maken krijgt met de moord op een tiener, die hij in zijn ogen had kunnen voorkomen. Terwijl deze worsteling door zijn hoofd spookt, probeert hij te achterhalen wie er schuldig is aan de aanval op de tiener.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6

avatar van ZAP!
Wat is dit nu weer. Die Adam Pålsson lijkt aardig carrière te maken (speelde ook prima in Bron en nog wat Zweedse misdaadseries) en de naam Wallander zal het wel goed doen, maar dit zie ik niet zitten.

avatar van DjFrankie
Vanavond 5 afl gezien. De serie is vertaalt naar deze tijd, en voelt niet als Wallander maar als een nieuwe serie. Enige minpuntje is het gesproken engels, Zweeds had niet misstaan hier. Verder prima verhaal eerste afl is gelijk heftig.
Morgen ga ik de ltst alf bekijken.

avatar van DjFrankie
Niks mis met deze serie, met plezier gekeken. Verhaal is echter niet af, zal wel een vervolg komen.

avatar van filmobsessie
topserie! kijk je zo uit! En Adam Pålsson is nieuw aankomend talent. Die gaat het nog ver schoppen.

avatar van cmr46
Soms goed, soms langdradig en saai. Afgekeken maar vond hem niet spannend genoeg. En die stem van Wallander vond ik verschrikkelijk. Het verhaal redelijk enz.