Mijn Series +

Get Even - Seizoen 1 (2020)

Verenigd Koninkrijk
Drama / Misdaad

ontwikkeld door Holly Phillips
met Kim Adis, Bethany Antonia en Jessica Alexander

Op het eerste gezicht lijken de tieners Kitty, Margot, Bree en Olivia niets gemeen te hebben, maar er is één passie die hen verenigt: onrecht aan de kaak stellen. Ze besluiten hun krachten te bundelen en vormen hun eigen geheime genootschap, DGM, Don’t Get Mad. Ze zorgen voor gerechtigheid door anonieme streken uit te halen om zo de pestkoppen te ontmaskeren en terug te pakken. Dit loopt echter uit de hand wanneer Ronny, hun laatste doelwit, dood wordt aangetroffen en een briefje vasthoudt waarop DGM is geschreven. Het kwartet besluit de echte moordenaar te vinden om zo hun namen te zuiveren.

1. Get on It
  8. Get through It
  9. Get It Out
  10. Get Justice

avatar van Blair Waldorf
Hele leuke tienerserie, 4 verschillende meiden die toch een hecht pact vormen tegen onrecht op school. Op schooldagen hebben ze allemaal hun eigen vrienden en lopen ze langs en om elkaar heen. Op die manier worden ze niet verdacht. Mooie omgeving en prima geacteerd. Gewoon leuk om te bingen. DGM.