Mijn Series +

Disney Gallery: Star Wars: The Mandalorian (2020)

Documentaire
Miniserie, 225 minuten

ontwikkeld door Jon Favreau, Dave Filoni en Kathleen Kennedy
met Jon Favreau, Dave Filoni en Bryce Dallas Howard

Disney Gallery: Star Wars: The Mandalorian is een 8-delige documentairereeks die je een kijkje achter de schermen geeft van 'The Mandalorian'. In elke aflevering komt een ander onderdeel aan bod van de eerste liveaction Star Wars tv serie. Je ziet interviews, beelden van achter de schermen en gesprekken.

1. Directing
  2. Legacy
  3. Cast
  4. Technology
  5. Practical
  6. Visualization
  7. Score
  8. Connections

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.