Mijn Series +

Alta Mar - Seizoen 3 (2020)

Alternatieve titel: High Seas

Spanje
Drama / Mystery

ontwikkeld door Ramón Campos en Gema R. Neira
met Alejandra Onieva, Ivana Baquero en Jon Kortajarena

Een grandioos trans-Atlantisch schip boordevol passagiers is op weg van Europa naar Zuid-Amerika op zoek naar een betere toekomst. Aan boord zijn de twee zussen Carolina en Eva, die even verschillend als onafscheidelijk zijn, en een knappe officier, Nicolás Sala, die het lot op de verkeerde plaats heeft gezet. Er dient een mysterie te worden opgelost: de moord op een passagier wiens naam niet op de passagierslijst staat en die niemand zich herinnert. Liefde, intriges en vele leugens ... in een schip dat een verhaal verbergt in elk van zijn hutten en een duister geheim diep van binnen. Er is maar één ding duidelijk: de moordenaar kan het schip niet verlaten.

1. Aflevering 1
  6. Aflevering 6
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8
  • dit seizoen is vanaf vrijdag 7 augustus te zien op Netflix

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.