Mijn Series +

Moloney - Seizoen 1 (1996-1997)

1 stem

ontwikkeld door Ronald Bass en Jane Rusconi
met Peter Strauss, Cherie Lunghi en Nestor Serrano

Nicholas Moloney is een agent uit Los Angeles en daarnaast ook een gediplomeerd psychiater. Dit biedt voordelen, maar levert geregeld ook een aanzienlijk belangenconflict op. Moloney merkt vaak dat hij zijn voorkennis niet kan gebruiken om de wet te handhaven, omdat dit een onethische inbreuk op de geheimhoudingsplicht tussen arts en patiënt zou zijn. Samen met zijn vriend Calvin, een officier van justitie, doet hij zijn uiterste best om zijn zaken op te lossen. Hij leunt daarbij ook zwaar op zijn ex-vrouw Sarah, de moeder van zijn dochter Kate.

1. Hard Choices
  7. Sweet Sorrow
  8. A Matter of Principle
  9. Second Sight
  10. Nothing but the Truth
  11. I'm Ambivalent about L.A.
  12. Clarity Begins at Home
  18. Ball & Chain
  19. The Ripple Effect
  20. Past Forgiveness
  21. The Pleading

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.