Mijn Series +

Unsolved Mysteries - Seizoen 1 (2020)

Documentaire / Drama

ontwikkeld door John Cosgrove, Terry Dunn Meurer, Robert M. Wise, Josh S. Barry en Shawn Levy

Unsolved Mysteries toont meeslepende, karaktergestuurde verhalen die zijn geworteld in de ervaringen van gewone mensen die het ondenkbare hebben meegemaakt. Van het trauma van een onverklaarbare verdwijning of gruwelijke dood van een geliefde tot de schok van een bizarre paranormale ontmoeting. Naast detectives en journalisten bieden familieleden aanwijzingen, presenteren ze theorieën en identificeren ze verdachten, in de hoop dat één kijker de sleutel in handen heeft om het mysterie op te lossen.

1. Mystery on the Rooftop
  2. 13 Minutes
  3. House of Terror
  4. No Ride Home
  5. Berkshires UFO
  6. Missing Witness

avatar van DionneDarko
Aflevering 2 en 3 vond ik uitschieters. 1 was ook wel intrigerend, maar iets té vaag naar mijn smaak, en teveel herhaling. De ufo aflevering heb ik maar met een half oog gekeken. Smaakt op zich naar meer, alleen vond ik sommige afleveringen wel erg 'gerekt'.

avatar van ZZ TOP
Redelijke docu. Met interessante afleveringen, vooral 1 en 3 vond ik erg fascinerend. Maar de rest van de afleveringen waren dan weer minder boeiend en blijf je als kijker nog steeds met weinig informatie achter.
Blijft toch naargeestig om te zien dat er zoveel cases zijn die niet of nooit worden opgelost.

avatar van Bubblez
Erg boeiende documentaire-serie. Aflevering 3 greep me enorm, dat was voor mij de topper. Daar heb ik zelfs mensen over verteld.