Mijn Series +

Drama / Misdaad
Miniserie, 184 minuten

ontwikkeld door Sarah Williams
met Russell Tovey, Francesca Annis en Imelda Staunton

Het leven van broer Jake en zussen Helen en Natalie wordt behoorlijk overhoop gegooid als hun moeder Vivian, die onlangs weduwe is geworden, een nieuwe liefde vindt. De prioriteiten van hun moeder liggen namelijk niet meer bij hen, maar bij haar nieuwe liefde Mark. Dat brengt hun ouderlijk huis, hun erfenis en jeugdherinneringen in gevaar. De nieuwe relatie van hun moeder brengt bovendien veel oud zeer naar boven. De onrust van de kinderen wordt alleen maar groter door hun buurvrouw Mary, die een ongezonde belangstelling voor de familieperikelen heeft.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.