Mijn Series +

Valeria - Seizoen 1 (2020)

1 stem

Spanje

ontwikkeld door María López Castaño
met Diana Gómez, Silma López en Paula Malia

Valeria is een schrijfster in een crisis, zowel voor haar romans als voor haar man en de emotionele afstand tussen hen. Ze zoekt haar toevlucht bij haar drie beste vriendinnen: Carmen, Lola en Nerea, die haar steunen tijdens deze moeilijke periode. Valeria en haar vrienden worden ondergedompeld in emoties over liefde, vriendschap, jaloezie, ontrouw, twijfels, gebrek aan liefde, geheimen, werk, zorgen, vreugden en dromen over de toekomst.

1. La Impostora
  2. Señales
  3. Alaska
  4. La Charca
  5. Mr Champi
  6. La Regadera
  7. El Paquete
  8. Puntos Suspensivos

Leuke serie, het is wel geïnspireerd op sex and the city maar de hoofdpersonen zijn veel minder blasé. Wel wat veel bloot.