Mijn Series +

Kipo and the Age of Wonderbeasts - Seizoen 2 (2020)

Alternatieve titel: Kipo en het Tijdperk der Wonderwezens

Animatie / Avontuur

ontwikkeld door Radford Sechrist en Bill Wolkoff
met de stemmen van Karen Fukuhara, Sydney Mikayla en Dee Bradley Baker

Kipo Oak is een beschermd opgevoed, maar vechtlustig dertienjarig meisje. Nadat ze gedwongen is te vluchten uit haar ondergrondse stad is ze op zoek naar haar vader. Hiervoor reist ze door een overwoekerde post-apocalyptische stedelijke woestenij die geregeerd wordt door gemuteerde dieren - 'muten' genaamd - samen met haar nieuwe vrienden Wolf, Mandu, Benson en Dave.

1. Paw of the Jaguar
  7. Benson and the Beast
  8. Symphony for the Mandrill
  9. All That Glitters
  10. Heroes on Fire

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.