Mijn Series +

Dirty John - Seizoen 2 (2020)

Alternatieve titel: Dirty John: The Betty Broderick Story

1 stem

ontwikkeld door Alexandra Cunningham
met Christian Slater, Amanda Peet en Rachel Keller

Betty Broderick is een charismatische en liefdevolle moeder. Ze is getrouwd met Dan. Na jaren van opoffering en lijden terwijl ze Dan ondersteunde in zowel zijn medische als rechtenstudie, geniet Betty eindelijk van de vruchten van hun werk. Dat wil zeggen, totdat Dan Linda inhuurt, een slimme, mooie jonge vrouw met wie hij de worstelingen uit zijn verleden met plezier kan vergeten. Betty's pogingen om terug te vechten en haar weigeringen om de realiteit te accepteren, dienen alleen om haar te isoleren en te destabiliseren totdat ze haar identiteit verliest.

1. No Fault
  2. The Turtle and the Alligator
  3. Marriage Encounter
  4. More To It Than Fun
  5. Scream Therapy
  6. The Twelfth of Never
  7. The Shillelagh
  8. Perception is Reality

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.