Mijn Series +

Dirty John - Seizoen 1 (2018-2019)

ontwikkeld door Alexandra Cunningham
met Connie Britton, Eric Bana en Julia Garner

Debra Newell heeft een schijnbaar perfect leven: ze is succesvol, mooi en woont in een van de meest begerenswaardige kuststeden van Californië, Newport Beach. Het enige wat ontbreekt is liefde. Dus wanneer ze eindelijk de charmante en knappe dokter John Meehan ontmoet, wordt ze snel overspoeld door een wervelende romance, tot ontzetting van haar dochters Terra en Veronica. Hun snelwerkende relatie creëert spanningen tussen Debra en de meisjes, waardoor ze geen andere keus hebben dan onderzoek te doen naar de vreemdeling die in het leven van hun moeder is gekomen. Naarmate Debra dieper in zijn leugens en het duistere spel van psychologische manipulatie terechtkomt, resulteert dit in gruwelijke gevolgen voor het hele gezin.

1. Approachable Dreams
  6. One Shoe
  7. Chivalry
  8. This Young Woman Fought Like Hell

avatar van theo79
Eerste twee afleveringen van gekeken en is best goed tot nu toe.

avatar van theo79
Inmiddels 5 afleveringen gezien. De eerste 3 zijn best sterk en daarna wordt het iets minder. Ga zowieso wel doorkijken en hopen dat het weer zo goed wordt als in het begin.

avatar van theo79
En aflevering 6 was gewoon weer goed. We nemen dan voor het gemak maar even aan dat aflevering 4 en 5 een klein dipje waren in deze serie. Hopen dat de laatste twee ook goed zijn.

avatar van theo79
Inmiddels deze serie afgerond en de conclusie is dat het een degelijke serie is die overwegend makkelijk wegkijkt. De eerste drie afleveringen zijn erg sterk, dan twee afleveringen iets minder en de laatste aflveringen zijn gewoon goed te noemen. Qua cijfer zou ik het een 6,5 geven en hier rond ik het dan naar boven af met 3,5 ster.

Tip!! Geen zin om alles te kijken? Bekijk dan aflevering 7 (1 grote flashback van de vorige afleveringen) en aflevering 8.
Dan ben je klaar en heb je een super serie gekeken.

avatar van daan258
Aardig!

Geen super serie maar het keek redelijk weg.
Ondanks 8 episodes voelt het soms een klein beetje langdradig aan maar gelukkig weet Eric Bana wel een goede rol neer te zetten.