Mijn Series +

Das Boot - Seizoen 2 (2020)

Duitsland
Drama / Oorlog

ontwikkeld door Johannes W. Betz en Tony Saint
met Tom Wlaschiha, Leonard Scheicher en Fleur Geffrier

Das Boot, is een vervolg op de anti-oorlogsklassieker van Wolfgang Petersen uit 1981. De reeks begint waar de film is geëindigd. Het speelt zich af vanaf het najaar van 1942 en volgt de gebeurtenissen aan boord van een gloednieuwe Duitse duikboot tijdens zijn eerste missie vanuit bezet Frankrijk. Tegelijk wordt het verhaal verteld van de familie van de bemanning aan land en dat van het Franse verzet.

1. Überlebensstrategien
  2. Unbequeme Allianzen
  3. Sabotage
  4. Die Würfel Sind Gefallen
  5. Befehl zum Töten
  6. Letzte Entscheidungen
  7. Kopf an Kopf
  8. Auf der Anderen Seite
  • volgende aflevering: donderdag om 22:05 uur (aflevering 5, NPO 2)

Prima serie , kan niet wachten.

Top serie op naar seizoen drie.