Mijn Series +

Shakespeare & Hathaway: Private Investigators - Seizoen 3 (2020)

1 stem

Verenigd Koninkrijk
Drama / Komedie

ontwikkeld door Paul Matthew Thompson en Jude Tindall
met Mark Benton, Jo Joyner en Patrick Walshe McBride

Privé-detective Frank Hathaway werkte tot nu toe altijd alleen, maar sinds kort zit hij met geldproblemen en is hij fysiek niet echt meer in de beste conditie. Eigenlijk heeft hij iemand nodig als Lu: een voormalig kapster met bakken mensenkennis, alleen weet hij dat zelf nog niet. Uiteindelijk bundelen de twee hun krachten en vormen ze een uniek en amusant detective duo. Frank en Lu ontdekken dat niets zo mooi is als het lijkt in hun kleine dorpje. Welkom in Stratford-Upon-Avon, waar kleine criminelen hardhandig aangepakt worden.

1. How the Rogue Roar'd
  2. See Thyself, Devil!
  3. The Sticking Place
  4. A Serpent's Tooth
  5. Thy Fury Spent
  6. Reputation, Reputation, Reputation!
  7. Best Beware My Sting
  8. All That Glisters
  9. O Thou Invisible Spirit of Wine
  10. Teach Me, Dear Creature
avatar van DjFrankie
Blijf dit leuk vinden op een zaterdagmiddag. Niet hoogstaand wel vermakelijk.