Mijn Series +

Awkwafina Is Nora from Queens - Seizoen 1 (2020)

1 stem

ontwikkeld door Teresa Hsiao en Awkwafina
met Awkwafina, Lori Tan Chinn en BD Wong

Autobiografische serie losjes gebaseerd op het echte leven van Awkwafina (Nora Lum, 2 juni 1988) die opgroeit in Queens, New York. Nora wordt, naast haar neef, opgevoed door haar vader en oma. Ze leunt op haar familie terwijl ze als jongvolwassene door de buitenwijk van New York City navigeert. Ze is niet in staat om een vaste baan te houden en kan geen pauze nemen, vooral omdat ze niet kan stoppen met het verknoeien van de dingen voor zichzelf. En gezien de hoeveelheid wiet die ze gebruikt lijkt ze niet al te veel moeite te doen om haar problemen op te lossen.

1. Vagarina
  7. Grandma Loves Nora
  8. Grandma & Chill
  9. Launch Party
  10. China

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.