Mijn Series +

Fred til Lands - Seizoen 1 (2019)

Alternatieve titel: Deliver Us

Denemarken
Drama / Misdaad

ontwikkeld door Christian Torpe en Marie Østerbye
met Claus Riis Østergaard, Lene Maria Christensen en Dar Salim

Een groepje bewoners in een klein stadje heeft één ding gemeen: de lokale psychopaat, Mike, terroriseert hen en vernietigt hun leven. Als een jongen sterft nadat hij door Mike is aangereden, raakt de vader van de jongen, Peter, geobsedeerd door het idee van wraak. Johns zoon Kasper heeft een ongezonde vriendschap met Mike. Bibi's echtgenoot Tom wordt door Mike gechanteerd en weer anderen voelen zich ernstig bedreigd. Deze mensen komen samen en ze beseffen dat ze een gemeenschappelijk probleem hebben, waarop ze besluiten om maatregelen te nemen.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.