Mijn Series +

Toy Boy - Seizoen 1 (2019)

Spanje
Misdaad / Thriller

ontwikkeld door César Benítez, Juan Carlos Cueto en Rocío Martínez Llano
met Jesús Mosquera, Cristina Castaño en María Pedraza

Hugo Beltrán is een jonge, mooie en zorgeloze stripper die op een dag wakker wordt op een zeilboot naast een verbrand lijk na een nacht van feesten en excessen. Het lijk blijkt de echtgenoot van zijn geliefde, Macarena Medina, te zijn, met wie hij een seksuele relatie had. Hij wordt schuldig bevonden en veroordeeld tot vijftien jaar gevangenisstraf na een slecht gedaan proces. Hoewel Hugo zich niets herinnert van wat er die nacht is gebeurd is, is hij er zeker van niet de moordenaar te zijn maar dat hij er ingeluisd is. Zeven jaar later krijgt hij bezoek van Triana Marín, een jonge advocate die aanbiedt hem te helpende zaak te heropenen en Hugo eindelijk de kans te geven om zijn onschuld te bewijzen.

1. Piloto
  10. Polaroids
  11. Cachorro
  12. Redención
  13. Ángeles Caídos
Ongeloofwaardig, matig acteerwerk en weinig spanning

avatar van joy4ever
Wel een echte Netflix hit begrijp ik. Maar ik zie echt geen reden om me hieraan te wagen.