Mijn Series +

Family Guy - Seizoen 18 (2019-2020)

Animatie / Komedie

ontwikkeld door Seth MacFarlane
met Seth MacFarlane, Alex Borstein en Seth Green

Family Guy is een animatieserie over het gezin van Peter en Lois Griffin. Lois is de stabiele factor van het gezin, maar haar man Peter is een dikke nietsnut, die telkens voor veel chaos en wanorde zorgt. Hun dochter Meg wordt altijd door iedereen genegeerd, hun zoon Chris is een leeghoofd en hun baby Stewie is een duivels ventje met een eigen wil. Het meest intelligente familielid is de hond Brian.

1. Yacht Rocky
  15. Baby Stewie
  16. Start Me Up
  17. Coma Guy
  18. Better Off Meg
  19. Movin' in (Principal Shepherd's Song)
  20. Holly Bibble
avatar van The Oceanic Six
Family Guy is al een paar jaar over z'n hoogtepunt heen, maar in tegenstelling tot The Simpsons is het nog geregeld wel grappig door de bizarre verhalen en de vele running gags. Toch zou de serie na moeten denken of ze dit nog jarenlang laten lopen en het imago laten besmeuren zoals die andere net genoemde serie. Seizoen 20 zou over twee jaar een mooi afgerond slot toch zijn?