ad
  • 8.109.608 stemmen

Killing Eve - Seizoen 3 (2020)

Show titel: Killing Eve

Seizoenen: 3 seizoenen

Afleveringen: 8

Datum van release: zondag 12 april 2020

• Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Killing Eve

Afleveringen Seizoen 3 (2020)

1. 1. Slowly Slowly Catchy Monkey

Eve probeert haar leven weer op te bouwen, nadat ze door Villanelle in Rome is doodgeschoten en voor dood is achtergelaten.

2. 2. Management Sucks

Eve sluit een onwaarschijnlijke alliantie met Kenny's collega's, en Villanelle vindt dat management niet het enige is waar het om draait.

3. 3. Meetings Have Biscuits

Villanelle stemt in met een baan die haar terug naar Londen brengt. Carolyn's contacten in Moskou komen goed van pas wanneer Eve en het team een potentiële aanwijzing ontdekken.

4. 4. Still Got It

Eve probeert het goed te maken met Niko. Villanelle ontvangt goed nieuws over haar toekomstige promotie.

5. 5. Are You from Pinner

6. 6. End of Game

7. 7. Beautiful Monster

8. 8. Are You Leading or Am I?

avatar van DreamTech

DreamTech

Geweldig seizoen weer nu maar weer wachten op volgende seizoen !!

avatar van Zwaagje

Zwaagje

Ik heb nu 3 afleveringen gezien en ben ook wel enthousiast. Sfeer is weer prima en alhoewel het thema het zelfde is voelt het niet uitgemolken.

Villanelle is weer onweerstaanbaar goed.

avatar van Montorsi

Montorsi

Van een hoog niveau wederom, maar het voelt een beetje als een tussenseizoen. Villanelle ontwikkelt zich wel degelijk, de focus gaat echter behoorlijk van Eve af en verschuift meer naar Carolyn. Was ik niet altijd even blij mee want het breekt met de enorme wisselwerking tussen de twee hoofdrolspelers. Sporadisch komt dat wel weer naar voren, zoals in de bus bijvoorbeeld.

Blijft desalniettemin geniaal geschreven, prachtig geënsceneerd, en top vertolkt.

avatar van brawljeff

brawljeff

Een wat rommelig seizoen. De serie vliegt nu alle kanten op, maar de kwaliteit blijft op niveau. Dit is vooral terug te zien in het schrijf- en acteerwerk. Jomie Comer is natuurlijk geweldig als Villanelle, maar ook Carolyn en Konstantin zijn fantastisch. Eve vind ik steeds minder interessant worden. Hoogtepunt was de ontknoping.