Mijn Series +

Killing Eve - Seizoen 3 (2020)

Verenigd Koninkrijk
Misdaad / Drama

ontwikkeld door Phoebe Waller-Bridge en Rob Williams
met Sandra Oh, Jodie Comer en Fiona Shaw

Killing Eve draait om Villanelle, een psychopathische huurmoordenares, en Eve de vrouw die belast wordt om haar te vervolgen. Eve is een super slimme beveiligingsagente. Haar saaie bureaubaantje verwezenlijkt niet haar dromen, om een spion te worden. Villanelle is een elegante, getalenteerde killer, die zich vastklampt aan de luxe die zij zich kan veroorloven door haar gewelddadige beroep. De twee fanatieke, intelligente vrouwen gaan nek aan nek, in dit legendarische spel van kat en muis.

1. Slowly Slowly Catchy Monkey
  2. Management Sucks
  3. Meetings Have Biscuits
  4. Still Got It
  5. Are You from Pinner
  6. End of Game
  7. Beautiful Monster
  8. Are You Leading or Am I?
Geweldig seizoen weer nu maar weer wachten op volgende seizoen !!

avatar van Zwaagje
Ik heb nu 3 afleveringen gezien en ben ook wel enthousiast. Sfeer is weer prima en alhoewel het thema het zelfde is voelt het niet uitgemolken.