ad
  • 8.118.521 stemmen

Killing Eve - Seizoen 2 (2019)

Show titel: Killing Eve

Seizoenen: 3 seizoenen

Afleveringen: 8

Datum van release: zondag 7 april 2019

• Videoland Bekijk seizoen 2 via Videoland
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Killing Eve

Afleveringen Seizoen 2 (2019)

1. 1. Do You Know How to Dispose of a Body?

De geschokte Eve is op weg naar huis, waar ze rust probeert te vinden in de wetenschap dat ze door Carolyn is ontslagen. Maar nog voor ze daar aankomt, wordt er toch weer een beroep op haar gedaan door MI6, om redenen die voor haarzelf volkomen duister zijn. Ondertussen maakt Villanelle nieuwe vrienden in het ziekenhuis waar ze na de moordaanslag is opgenomen, in een poging zo snel mogelijk te ontsnappen.

2. 2. Nice and Neat

Carolyn stelt Eve voor aan haar nieuwe team. Villanelle moet zich een tijdje schuilhouden om te kunnen herstellen. Ze ontmoet een ogenschijnlijk vriendelijke man die haar meeneemt naar zijn huis. Eve komt erachter dat Carolyn een geheim heeft verzwegen.

3. 3. The Hungry Caterpillar

Het ziet er niet goed uit voor Villanelle, ze is van de ene troosteloze situatie in de volgende beland.

4. 4. Desperate Times

Villanelle is niet blij met de gang van zaken en besluit verder te gaan als freelancer. Carolyn wordt op het matje geroepen door haar baas. Nadat er opnieuw een lijk wordt ontdekt, bereiken Eve en haar nieuwe team een doorbraak in de zaak.

5. 5. Smell Ya Later

Eve en Villanelle ontdekken dat het in hun beider belang is als ze samen zouden werken. Carolyn bereidt het team voor op een mogelijke ontmoeting tussen de twee vrouwen. Niko wordt weggeroepen voor een lastminute-schoolreis naar Oxford.

6. 6. I Hope You Like Missionary!

Carolyn en Eve bedenken een plan om in contact te komen met een belangrijke speler in hun nieuwe onderzoek, Aaron Peel. Eve moet haar nieuwe partner voorbereiden op een cruciale missie. Villanelle handelt voorzichtig en dringt binnen in de wereld van haar nieuwe doelwit.

7. 7. Wide Awake

De relatie tussen Eve en Niko staat op springen en ze ruziën over hun toekomst. Terwijl ze in de laatste fase van hun nieuwe missie zitten, vertelt Eves partner haar in het geheim dat ze problemen hebben.

8. 8. You're Mine

Eve hoort het noodcodewoord en breekt de missie af. Ze haast zich om haar partner te redden. Carolyn informeert Eve over haar huidige positie bij de Britse regering en het is aan Eve welke draai ze aan haar toekomst geeft. Villanelle gaat tot het uiterste om haar ultieme doel te bereiken.

Benieuwd naar seizoen 2.

ZAP!

Is al even bezig in de VS, begint binnenkort in het VK, maar nog geen trailer...?

avatar van renzoroy_mm

renzoroy_mm

ZAP! schreef:

heb zojuist een trailer ingediend. moest even denken wat je bedoelde met VK, haha. Meeste mensen zeggen gewoon UK

ZAP!

Of Engeland. Maar we begrijpen elkaar.

avatar van renzoroy_mm

renzoroy_mm

beetje jammer van die nederlandstalige alberti verkrachting van Angel Of The Morning aan het einde van ep 4

avatar van Knaai_mm

Knaai_mm

Weet iemand wanneer seizoen 2 start op Videoland?

avatar van brawljeff

brawljeff

Knaai_mm vraag ik mij ook af. In ieder geval eind deze maand op NPO te zien.

avatar van depri83

depri83

Erg van genoten, hoewel her en der de shortcuts wel erg drastisch zijn.

avatar van DreamTech

DreamTech

geweldig weer vooral aflevering 4 in Amsterdam en dan dat muziekje een muis op de trap nou waar ...

ZAP!

We gaan er toch aan beginnen... nog wel een beetje benieuwd. Straks op NPO3, 21:55u.

ZAP!

Afl.1: weer net zo overdetop als s1. Ergens best leuk, maar ook wat té om echt aan te spreken. Goed geacteerd van Oh en Comer.

P.s. bij de trailer geeft YT aan 'niet beschikbaar'...

ZAP!

En finito. Zeker kijkbaar, maar ook veel herhalingen van zetten en zoals gezegd zo overdetop als maar kan. De muziek en aankleding zijn regelmatig erg de moeite, leuk ook dat men de beschikking heeft over zoveel locaties. Oh en Comer vormen een prima 'duo' en Bodnia versus Shaw evenzeer. De boef Aaron vond ik minder interessant, maar de 'afslagen' op het einde van afl. 1 en in afl. 2 waren behoorlijk geslaagd, evenals de De Wallen afl., met een long-time-no-see Roeland Fernhout die zich even laat slachten als het varken dat hij speelt. Het einde was bijna prima geweest, maar natuurlijk moet er weer een twist aan te pas komen...

Kom ik toch weer op een 2,5* uit, maar wel een dikkere dan die voor seizoen 1.

avatar van panax

panax

geweldig vervolg op seizoen 2

met goeie muziek en poltwisselingen

helemaal oke !!

avatar van Montorsi

Montorsi

Een verfrissende en werelds geschreven serie met unieke karakters en carrierebepalende rollen. Mag met Better Call Saul en Fargo wedijveren als de beste series van de laatste 5 jaar. Zeer onderschat ook hier vind ik.

Ik kan me best wel voorstellen dat je de serie niks vind, maar wat mij betreft is de gelaagdheid, de humor, en de details (kunst/mode zijn zeer prominent aanwezig) van een enorm hoog niveau.

Hopelijk is dit niveau nog een seizoen of wat vast te houden.