Mijn Series +

The Chi - Seizoen 3 (2020)

ontwikkeld door Lena Waithe
met Jason Mitchell, Jacob Latimore en Alex R. Hibbert

The Chi speelt zich af in de keiharde stad Chicago, waarin een groep Afro-Amerikaanse jongeren moet zien te overleven. De jongeren kennen elkaar in eerste instantie niet, maar worden aan elkaar gelinkt doordat ze zich in dezelfde lastige situaties bevinden. Kevin is een pre-tiener die de verbijsterde illusies moet overstijgen en de normale riten van zijn kindertijd moet omarmen. Brandon is een dromer die probeert te slagen in het leven en de liefde met vriendin Jerrika te overwinnen. Emmett is een zorgeloze tiener die een complexe verantwoordelijkheid krijgt met begeleiding van zijn moeder Jada. Ronnie is de zwerver die zijn strijd om lief te hebben en geliefd te zijn ter discussie stelt.

1. Foe 'Nem
  7. A Stain
  8. Frunchroom
  9. A Couple, Two, Three
  10. A Couple, Two, Three
  • volgende aflevering: zondag 9 augustus (aflevering 8)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.