Mijn Series +

Little Fires Everywhere (2020)

Miniserie, 480 minuten

ontwikkeld door Liz Tigelaar
met Kerry Washington, Reese Witherspoon en Joshua Jackson

In Shaker Heights, een rustige, progressieve plaats in Cleveland, is alles minutieus gepland. Van de lay-out van de straten tot de kleur van de huizen en de succesvolle levens van de bewoners. Niemand belichaamt deze principes beter dan Elena Richardson. Totdat Mia Warren, kunstenares en alleenstaande moeder, en haar puberdochter Pearl niet alleen een huis van de Richardsons huren, maar ook een belangrijk onderdeel van de familie worden. Wanneer vrienden van de Richardsons in een lastige voogdijzaak belanden, komen Mia en Elena lijnrecht tegenover elkaar te staan.

1. The Spark
  2. Seeds and All
  3. Seventy Cents
  4. The Spider Web
  5. Duo
  6. The Uncanny
  7. Picture Perfect
  8. Praire Fire
  • volgende aflevering: woensdag 8 april (aflevering 6)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.