Mijn Series +

Motherland: Fort Salem - Seizoen 1 (2020)

1 stem

Sciencefiction / Thriller

ontwikkeld door Eliot Laurence
met Taylor Hickson, Kelcey Mawema en Jessica Sutton

Motherland: Fort Salem speelt zich af in een alternatief Amerika waar heksen hun vervolging 300 jaar geleden beëindigden door een deal te sluiten met de Amerikaanse regering om voor hun land te vechten. We volgen drie jonge vrouwen vanaf de basisopleiding in gevechtsmagie naar hun vroege inzet in Fort Salem. In deze wereld worden de traditionele rollen van geslacht en macht omgedraaid met de meer dominante vrouwen aan het front die vechten tegen terroristische dreigingen in de wereld, uitgevoerd met tactiek en bovennatuurlijke wapens.

1. Say the Words
  8. Citydrop
  9. Coup
  10. Witchbomb

avatar van vranque
Een beetje puberaal is het wel maar toch ziet het er best strak uit met fraaie acties. Mooi gemaakt