Mijn Series +

Briarpatch - Seizoen 1 (2020)

Misdaad

ontwikkeld door Andy Greenwald
met Rosario Dawson, Jay R. Ferguson en Edi Gathegi

Allegra Dill, een hooggeplaatste stafmedewerker bij de senaat, keert terug naar haar geboortestad San Bonifacio in Texas, wat onder de lokalen bevolking bekend staat als 'Saint Disgrace'. Ze keert terug om de moord op haar zus, een lokale moorddetective, te onderzoeken. Ze blijkt omgekomen te zijn door een autobom. Het moment van terugkeer kon echter niet slechter aangezien er grote onrust heerst in het stadje.

1. First Time in Saint Disgrace
  8. Most Likely to Succeed
  9. Game Theory and Mescaline
  10. Felicity

avatar van cmr46
Viel tegen deze 4 afleveringen.

Vanwaar die lage scores op oa IMDb??

Een Fargo-verhaal maar dan verteld in Tarantino-style. Ok, misschien niet dat absurd hoog niveau... maar wel onderhoudend en vol verrassende wendingen.

En de laatste aflevering is echt topklasse... wat hebben we hiervan genoten!

ik ga er maar eens aan beginnen ben er toch benieuwd naar !