Mijn Series +

El Embarcadero - Seizoen 2 (2020)

Alternatieve titel: The Pier

Spanje

ontwikkeld door Esther Martínez Lobato en Álex Pina
met Álvaro Morte, Verónica Sánchez en Irene Arcos

Architect Alexandra wordt geconfronteerd met haar ergste nachtmerrie wanneer ze een telefoontje krijgt van de plaatselijke agent Conrado. Ze wordt gevraagd om het lichaam van haar man Oscar te identificeren, die gevonden is op een pier in het prachtige Albufera-landschap buiten Valencia. Zelfmoord? Hoe kan het zijn dat ze enkele uren geleden plannen voor hun toekomst hadden gemaakt? Maar het wordt alleen maar erger: Oscar leed een dubbelleven met een andere vrouw, Veronica. Wie is deze vrouw? Wie was de man van wie ze 15 jaar hield? En wat gebeurde er die fatale nacht op de pier?

1. Aflevering 1
  6. Aflevering 6
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8
avatar van filmobsessie
yes heeeel veeeel zin in!

avatar van Myrna
Vond seizoen 1 erg goed. Dit tweede seizoen ben ik meerdere malen in slaap gevallen. Hoewel het thema nog steeds erg goed is werd het allemaal veel te langdradig en onnodig uitgerekt. Het begon een beetje op een soap te lijken.

avatar van filmobsessie
Nee niet mee eens. Ik vind ook het tweede seizoen ijzersterk geschreven en vooral geacteerd. Helaas eindigt dit seizoen wel hier