ad
  • 8.089.356 stemmen

El Embarcadero - Seizoen 2 (2020)

Show titel: El Embarcadero

Seizoenen: 2 seizoenen

Afleveringen: 8

Datum van release: vrijdag 17 januari 2020

• Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

El Embarcadero

Afleveringen Seizoen 2 (2020)

1. Aflevering 1

De relatie tussen Alejandra en Verónica wordt steeds intiemer en er ontstaat een nieuwe driehoeksverhouding. Dit verwart Alejandra. Tot overmaat van ramp blijkt Blanca haar verhaal voor haar nieuwe boek gebruikt te hebben.

2. Aflevering 2

Er komen steeds meer geheimen van Óscar boven water. Dankzij de erfenis die Óscar Verónica naliet, komen ze erachter dat hij nog een ander toevluchtsoord had. Het heeft er alle schijn van dat er nóg een vrouw in Óscars leven was.

3. Aflevering 3

De aanpassingen aan de wolkenkrabbers vallen duurder uit, dus Alejandra en Katia hebben nog een geldschieter nodig. Ondertussen hebben ze heel wat te stellen met investeerders uit Qatar die niet met vrouwen willen onderhandelen.

4. Aflevering 4

De ongerepte Albufera heeft Alejandra in zijn greep en ze stort zich vol overgave in een driehoeksverhouding met Verónica en Conrado. Desondanks blijft ze het spoor volgen dat moet leiden naar antwoorden over Óscars dood.

5. Aflevering 5

Verónica heeft Vicent en Fran in gevaar gebracht door het blauwe notitieboekje van Andrés aan Conrado te geven. Alejandra is in tweestrijd. Ze wil eerlijk zijn tegen haar geliefden, maar haar vrijheid niet verliezen.

6. Aflevering 6

In tegenstelling tot Alejandra wil Conrado geen open relatie. Haar onthulling komt dan ook als een klap. Hij wil erachter komen wie de geliefde van zijn vrouw is en raakt hierdoor geobsedeerd, met alle gevolgen van dien.

7. Aflevering 7

Na de moord op Vicent besluiten Alejandra en Verónica het onderzoek niet af te wachten, maar het heft in eigen hand te nemen. Ze hopen Andrés te laten bekennen en zo de moorden op Óscar en zijn vriend, de schipper op te lossen.

8. Aflevering 8

Conrado probeert de laatste uren van Óscars leven te ontrafelen. Waar was hij voor op de vlucht? Wie was die man uit Taracuellos? Wie zag hem het laatst in leven? De waarheid is een complete verrassing voor Alejandra en Verónica.

avatar van 7 stars

7 stars

yes heeeel veeeel zin in!

avatar van Myrna_mm

Myrna_mm

Vond seizoen 1 erg goed. Dit tweede seizoen ben ik meerdere malen in slaap gevallen. Hoewel het thema nog steeds erg goed is werd het allemaal veel te langdradig en onnodig uitgerekt. Het begon een beetje op een soap te lijken.

avatar van 7 stars

7 stars

Nee niet mee eens. Ik vind ook het tweede seizoen ijzersterk geschreven en vooral geacteerd. Helaas eindigt dit seizoen wel hier