Mijn Series +

Hollands Hoop - Seizoen 3 (2020)

Alternatieve titel: Dutch Hope

Nederland
Drama / Misdaad

ontwikkeld door Franky Ribbens
met Marcel Hensema, Kim Van Kooten en Martijn Lakemeier

Als forensisch psychiater Fokke Augustinus een boerderij van zijn vader erft, zit hij met een burn-out thuis. Hij besluit met zijn gezin naar het Groningse platteland te verhuizen. De boerderij blijkt een wietimperium te zijn en is onderdeel van een crimineel netwerk. Het ethisch besef van Fokke brokkelt af, zeker als hij succesvol is met activiteiten die het daglicht niet kunnen verdragen.

1. Gebakken Peren
  6. Purple Haze
  7. Weed Is Greed
  8. De Slager van Hensema
avatar van ZAP!
Vanavond gaat het weer loos in Grunn! Helaas tegelijk met Heertje / Bromet in Israël, dus...
Volgens de tv-gids en deze site heet de eerste aflevering trouwens 'Gebakken Peren'.

Hier nog een stuk over de verschillende locaties die gebruikt zijn.

avatar van Kos
Kos
Echt stukken minder dan de vorige seizoenen.