Mijn Series +

Lang Leve - Seizoen 1 (2013)

1 stem

Belgiƫ
Talkshow / Komedie

ontwikkeld door David Ottenburgh
met Jonas Van Geel, Koen Wauters en Urbanus

Een entertainend programma waarbij presentator Jonas Van Geel iedere week een iconische landgenoot, van wie hij grote fan is, in de studio ontvangt en trakteert op de film van hun leven. Een eigenzinnige, dan wel geestige versie. Gekende en minder gekende bio-facts uit het leven van de gast worden herinterpreteerd en ook tijdens de gesprekken met zijn idolen deelt Jonas liefdevolle kopstoten uit. Het is natuurlijk maar de vraag hoe de sterren zullen reageren wanneer ze in de studio de film van hun leven voor het eerst te zien krijgen.

1. Natalia
  9. Bart Peeters
  10. Tom Waes
  11. Compilatie 1
  12. Compilatie 2

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.