Mijn Series +

Lincoln Rhyme: Hunt for the Bone Collector - Seizoen 1 (2020)

Drama / Misdaad

ontwikkeld door Mark Bianculli en VJ Boyd
met Russell Hornsby, Arielle Kebbel en Michael Imperioli

De legendarische forensisch criminoloog Lincoln Rhyme raakt ernstig gewond tijdens zijn jacht op de duivelse seriemoordenaar die bekend staat als de Bone Collector. Wanneer de moordenaar plots weer opduikt, wordt Rhyme teruggeroepen. Samen met de jonge politieagente Amelia Sachs vormt hij een uniek partnerschap. Amelia helpt hem om op de seriemoordenaar te jagen en tegelijkertijd de meest spraakmakende zaken in de NYPD aan te pakken.

1. Pilot
  7. Requiem
  8. Original Sin
  9. Open Warfare
  10. Mano a Mano

Yes he is back the Bone Collector !! Net de 1e aflevering gezien beviel mij prima raadsels puzzles zonder dat ik iets ga verklappen, vanavond 2e deel maar kijken ik houd wel van dit soort series !! ( ik kan er voor de rest nog niet echt over oordelen maar so far so good !!

Tegenvaller het is allemaal te gelikt en te soft.

Theo79/2
Tot nu toe 8 afleveringen van deze serie gekeken en tot nu toe vind ik het een erg prettige serie om te kijken. Wordt per aflevering ook beter.

Theo79/2
Seizoen afgerond en vond het prima te kijken. Ik vermoed dat er een tweede seizoen gaat komen en hopelijk wordt die minimaal net zo goed. In cijfers een 7.5 waarbij ik hem in sterren afrond naar beneden, 3.5 ster dus.