Mijn Series +

Last Man Standing - Seizoen 8 (2020)

1 stem

ontwikkeld door Jack Burditt
met Tim Allen, Nancy Travis en Molly Ephraim

Mike Baxter, hoofd van zijn gezin bestaande uit zijn vrouw Vanessa en zijn drie dochters Kristin, Mandy en Eve, is op een missie om de man zijn plek terug te veroveren in de samenleving. Alleen zal hij dit moeten doen in een huishouden waarin hij de enige man in huis is en aangezien zijn vrouw Vanessa het steeds drukker met haar baan krijgt zal Mike zich steeds meer moeten bezighouden met het huishouden en het opvoeden van zijn drie dochters. Daarnaast is Mike ook nog eens de marketing director voor Outdoor Man, een buitenwinkel en probeert hij zijn visies over mannelijkheid en de rol van de man in de maatschappij via zijn vlog over te brengen.

1. No Parental Guidance
  2. Wrench in the Works
  3. Yours, Wine, and Ours
  4. You've Got Male (or Female)
  5. The Office
  17. Keep the Change
  18. Garage Band
  19. The Big Lebaxter
  20. Extrasensory Deception
  21. How You Like Them Pancakes?

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.