• 8.985.214 stemmen

The War of the Worlds (2019)

Drama / Sciencefiction | Miniserie

Show titel: The War of the Worlds

Genre: Drama / Sciencefiction

Ontwikkeld door: Peter Harness, Minglu Ma, Preethi Mavahalli, Damien Timmer, Craig Viveiros en Jamie Brown

Met: Eleanor Tomlinson, Rafe Spall en Robert Carlyle

Datum van release: zondag 6 oktober 2019

Eerst uitgezonden op: T+E (Canada)

Plot The War of the Worlds

In het Edwardiaanse Engeland proberen George en zijn partner Amy zich af te zetten tegen de vooroordelen in de maatschappij en samen een leven op te bouwen. Hun relatie neemt echter een drastische wending wanneer het land geteisterd wordt door een alieninvasie. Ze zullen alles op alles moeten zetten om te overleven en zullen het moeten opnemen tegen een vijand die niet te doorgronden valt.

6 oktober 2019

13 oktober 2019

20 oktober 2019

avatar van 606

606

Wat is het verschil met die andere die je ook plaatste loes

avatar van jarno1975

jarno1975 (Moderator series)

nazlirose Dat het een andere serie is Wel zijn ze allebei gebaseerd op The War of the Worlds - H.G. Wells (1898) - BoekMeter.nl Die andere speelt volgens mij alleen in de huidige tijd af (net als de Spielberg-film) en niet aan het einde van de 19e eeuw.

Huh, wist hier niks van!

Normaal zou ik denken dat dit misschien wel goedkope troep zal worden, maar dit is gemaakt door de BBC. Dan ga ik dit 100 procent zeker volgen.

Vond de film met Tom Cruise niet zo fantastisch, maar een spannend verhaal was het plot an sich wel.

Deze serie was mij volledig ontgaan. War of the Worlds in die periode? Dat is exact hoe ik het wil zien. I'm in!

Zijn de afleveringen al uit zie ik?

Iemand al gekeken?

Krijgt op IMDb slechts 5,6/10..

avatar van DreamTech

DreamTech

Zat deze serie al te kijken vond het zo raar in die oude tijd van wat ik als trailer had gezien maar blijkt dus dat deze serie uit 3 delen bestaat en de andere serie ( War of the Worlds met geen THE er voor ) uit 8 delen !

avatar van Bubblez

Bubblez

• 1903 berichten

DreamTech schreef:

Oooh, dat had ik ook totaal niet door. Deze dus!

avatar van DreamTech

DreamTech

Bubblez schreef:

Oooh, dat had ik ook totaal niet door. Deze dus!

Ja dat is de betere versie ben hem nu aan t kijken heel verschil

Jammer dat deze serie nogal negatief ontvangen wordt op IMDb, want ik keek hier best naar uit. Lees vooral dat mensen in eerste instantie erg nieuwsgierig waren, maar uiteindelijk werden teleurgesteld. Benieuwd wat de reacties hier zullen zijn.

De serie is in Canada al uitgezonden. Vanaf 17 november ook te zien op BBC One.

avatar van Rudie2

Rudie2

Er wordt slecht geacteerd, het is erg donker en het is nogal langdradig.

2,5 *

avatar van 606

606

Vind deze versie toch stuk beter dan die met 8 afleveringen. Meer actie en spanning en ook meer sciencefiction. Ook de tijdsperiode is erg leuk.