Mijn Series +

Fresh off the Boat - Seizoen 6 (2019-2020)

ontwikkeld door Nahnatchka Khan
met Constance Wu, Randall Park en Hudson Yang

Een Taiwanees-Chinees gezin verhuist in de jaren '90 naar een buitenwijk in Orlando. Vader Louis Huang runt met zijn vriendelijke, optimistische levenshouding een typisch Amerikaans steak-restaurant. Moeder Jessica Huang oogt van buiten als een 'Asian tiger mom': perfectionistisch, competitief, gierig en kritisch naar haar omgeving. Tegelijkertijd is zij óók een humoristische vrouw met hart voor haar gezin. Eddie Huang is een hiphop liefhebbende puber, die gevoelens krijgt naar het andere geslacht. Dan zijn er nog Emery Huang en Evan Huang. Goed gedrild door de hardvochtige opvoeding van hun moeder, zijn zij leergierige jongens die goed bezig zijn om aan hun toekomstige carrière te werken. Zij konden niet meer verschillen van hun chaotische oudere broer Eddie.

1. Help Unwanted?
  18. Aflevering 18
  19. Aflevering 19
  20. Aflevering 20
  21. Aflevering 21

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.