Mijn Series +

Mexico
Documentaire
Miniserie, 251 minuten

met Rafael Sebastián Guillén Vicente en Carlos Salinas de Gortari

Niet iedereen zal het zich herinneren, maar 1994 was een roerig jaar voor Mexico. Tijdens zijn presidentscampagne in dat jaar werd politicus Luis Donaldo Colosio vermoord op 23 maart. In hetzelfde jaar kwam het Zapatistisch Nationaal Bevrijdingsleger in opstand tegen de regering en nam een deel van het gezag over van een oerwoud in de deelstaat Chiapas. Deze gebeurtenissen komen samen in de serie 1994, die bestaat uit archiefbeelden en nieuwe interviews met Mexicaanse politici in 1994, waaronder oud-president Carlos Salinas.

1. El Sucesor
  2. Revolución
  3. La Culebra
  4. Caballero Águila
  5. Tierra Redonda

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.