ad
  • 8.091.057 stemmen

Jessica Jones - Seizoen 1 (2015)

Show titel: Jessica Jones

Seizoenen: 3 seizoenen

Afleveringen: 13

Datum van release: vrijdag 20 november 2015

• Netflix Bekijk seizoen 1 via Netflix
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Jessica Jones

Afleveringen Seizoen 1 (2015)

1. 1. AKA Ladies Night

Jessica Jones wordt ingehuurd om een knappe student van de Universiteit van New York te vinden die verdwenen is. Het blijkt echter niet zo'n eenvoudig geval te zijn.

2. 2. AKA Crush Syndrome

Jessica beloofd om de onschuld van Hope te bewijzen, ook al betekent dat het opsporen van een angstaanjagende figuur uit haar eigen verleden.

3. 3. AKA It's Called Whiskey

Het zal niet eenvoudig zijn om te verwerven of in te zetten maar Jessica denkt een wapen gevonden te hebben om in te zetten tegen Kilgrave.

4. 4. AKA 99 Friends

Een nieuwe zaak vraagt Jessica's aandacht als ze probeert uit te zoeken wie haar bespioneert in opdracht van Kilgrave. Trish haar radioshow brengt onverwachte gevolgen met zich mee.

5. 5. AKA The Sandwich Saved Me

Ondanks Jessica's bezwaren raakt Trish haar nieuwe vriend Simpson betrokken bij de jacht op Kilgrave. Jessica herinnert zich een cruciaal moment uit haar leven.

6. 6. AKA You're a Winner

Luke huurt Jessica in om hem te helpen met de zoektocht naar iemand die mogelijk de stad heeft verlaten. Ze vreest echter dat hij teveel over haar verleden te weten zal komen.

7. 7. AKA Top Shelf Perverts

Malcolm, Simpson en Trish proberen Jessica ervan te weerhouden een extreem plan uit te voeren om Kilgrave te slim af te zijn.

8. 8. AKA WWJD?

Jessica ervaart een vreemde thuiskomst dankzij Kilgrave. Hogarth's vete met haar vervreemde vrouw bereikt een omslagpunt.

9. 9. AKA Sin Bin

Net wanneer Jessica Killgrave precies heeft waar ze hem wil hebben zorgt de betrokkenheid van Hogarth voor een gecompliceerde situatie. Details uit Kilgrave zijn verleden komen boven drijven.

10. 10. AKA 1,000 Cuts

Een ontdekking heeft de potentie om het hele spel te veranderen als Jessica tenminste het aanbod van Kilgrave kan weigeren.

11. 11. AKA I've Got the Blues

Jessica zoekt mortuaria af naar aanwijzingen. Trish probeert te voorkomen dat Simpson, Jessica in de weg zit. Malcolm heeft een openbaring.

12. 12. AKA Take a Bloody Number

De jacht op Kilgrave zorgt ervoor dat Jessica herenigd wordt met Luke. Trish ontvangt onverwachts informatie over Simpson en Jessica.

13. 13. AKA Smile

Jessica en Luke krijgen hulp van iemand uit de buurt. Kilgrave bereidt zich voor op een grote test van krachten tegen Jessica.

avatar van AHWA_mm

AHWA_mm

yamyamrkkHeb je de afleveringen al gezien? Beetje vreemd om hier dan al op te gaan stemmen.

avatar van joolstein

joolstein

Ben erg benieuwd!!

avatar van Seam_mm

Seam_mm

Ik had verkeerd gestemd Was voor een andere serie bestemd. Hoewel ik niet denk dat ik uiteindelijk veel hoger ga geven. De pilot was niet echt mijn ding. Ik zal het werpen aan de vier afleveringen test denk ik.

avatar van Inland Rabbit

Inland Rabbit

Ritter is heel goed, maar dat wist de serie fan al (Veronica Mars, Dont trust the B in appartement 23 mis ik het meest). Genoeg reden om hierover de fanboy te spelen. Ik ben bang voor Tennants beperkte acteeertalent en de man die Luke Cage speelt is ook maar een wassenbeeld. Verder ben ik wel erg blij dat dit in eerste instantie een P.I./Neo Noir serie lijkt en niet een superheldenserie. Dat donkere randje doet t m

avatar van AHWA_mm

AHWA_mm

Bij mij is het juist andersom. Ik vond Tennant en Colter juist beter dan Ritter. De laatste aflevering is wel een beetje een anticlimax vond ik, maar over het geheel genomen vond ik het een prima serie, al denk ik dat ik Daredevil toch net een tikje beter vond. Wel fijn om in de laatste ep Rosario Dawson weer te zien.

avatar van mrdig

mrdig

Dit weekend uitgekeken, erg coole serie! Ik vind dit net ietjes beter dan Daredevil en dat komt met name door de heerlijke badguy, overtuigend gespeeld ook door Tennant. Laat het vervolg maar komen evenals Iron Fist / The Defenders..

avatar van joolstein

joolstein

Inmiddels heb ik ze allemaal gekeken. Geen slechte serie ! Jessica is geen doorsnee mutant. Ze worstelt vooral daarmee. Hierdoor komt de nadruk op de donkere drama kant te liggen en niet op actie. Nadeel vind ik wel dat er maar één schurk is. Aangezien die niet kan verdwijnen ( een held zonder slechterik is helemaal niets) wordt het op den duur wel voorspelbaar. Toch zijn 13 episodes mij niet tegen gevallen. Ritter is echt lust voor het oog als de getergde Jessica.

• 20898 berichten

Ik vind het een monster die Krysten Ritter zo zie je maar wat smaken kunnen verschillen........

avatar van legian

legian

Haalt het net niet bij Daredevil, maar zeker de moeite waard. Ritter is inderdaad niet de mooiste maar zet Jessica wel goed neer.

avatar van FRIPI_mm

FRIPI_mm

Matige serie en dat te bedenken dat Taylor als bijrol een leukere verschijning is dan Ritter en ook nog beter acteer prestaties levert.

De schurk is cliché als bij Arrow en Flash en vind het niet bijzonder.

13 in een dozijn serie en haalt het niveau van Daredevil bij lange na niet.

Een zeer matige saaie serie die op alle fronten door Daredevil verpletterd wordt. Na 5 afleveringen heb ik de handdoek in de ring gegooid.

avatar van Toontje_mm

Toontje_mm

Tja, Krysten Ritter is natuurlijk een kittig kippetje en ze doet het leuk maar verder valt het mij tot nu toe maar wat warrig allemaal.

avatar van centurion81

centurion81

• 1954 berichten

Inmiddels voor een tweede ronde dit seizoen aan het kijken, nu samen met vriendin

avatar van Aapje81

Aapje81

• 1903 berichten

Heb nu een aflevering of 8 gezien maar moet het begint me steeds zwaarder te vallen om een aflevering uit te zitten.