Mijn Series +

Jessica Jones - Seizoen 3 (2019)

Alternatieve titel: Marvel's Jessica Jones

Actie / Misdaad

ontwikkeld door Melissa Rosenberg
met Krysten Ritter, David Tennant en Rachael Taylor

Jessica Jones is een superheld. Door een tragedie heeft zij al vroegtijdig dat leven vaarwel moeten zeggen. Jessica is echter op de weg terug en begint ook weer orde op zaken te stellen in haar privéleven. Daarnaast is zij werkzaam als privé-detective. Jessica wordt geplaagd door zelfhaat en PTSS, maar dat weerhoudt haar er niet van om te vechten tegen haar innerlijke demonen. Haar gaven wendt zij dan nu ook aan om degenen die dat het hardst nodig hebben te ondersteunen. Vooral als zij bereid zijn om haar daar een aardig zakcentje voor te betalen.

1. AKA Ladies Night
  10. AKA 1,000 Cuts
  11. AKA I've Got the Blues
  12. AKA Take a Bloody Number
  13. AKA Smile

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.