Mijn Series +

Riverdale - Seizoen 4 (2019-2020)

ontwikkeld door Roberto Aguirre-Sacasa
met K.J. Apa, Camila Mendes en Lili Reinhart

Als een nieuw schooljaar begint is het stadje Riverdale nog niet bekomen van de recente dood van de populaire middelbare scholier Jason Blossom. Archie Andrews is een typische Amerikaanse tiener, maar sinds de zomervakantie beseft hij dat hij carrière wil maken in de muziek. Dit ondanks het plotselinge einde van de verboden relatie met de jonge muzieklerares, mevrouw Grundy, waardoor hij zonder mentor zit. Daarnaast blijkt Cheryl Blossom een geheim te bewaren over de mysterieuze dood van haar tweelingbroer Jason. Riverdale mag er dan uitzien als een slaperig stadje maar er loert gevaar om elke hoek.

1. Chapter Fifty-Eight: In Memoriam
  7. Chapter Sixty-Four: The Ice Storm
  8. Chapter Sixty-five: In Treatment
  9. Chapter Sixty-six: Tangerine
  10. Chapter Sixty-Seven: Varsity Blues
  11. Chapter Sixty-Eight: Quiz Show
  12. Chapter Sixty-nine: Men of Honor
  13. Chapter Seventy: The Ides of March