Mijn Series +

Mayday - Seizoen 19 (2019)

Alternatieve titels: Air Crash Investigation | Air Emergency | Mayday, Air Crash Investigation

Canada
Documentaire / Drama

ontwikkeld door Bernard Vaillot en Andre Barro
met de stem van Stephen Bogaert

Vliegen is een van de veiligste vormen van transport. Maar wat gebeurt er als een tragedie toeslaat? Van menselijke fouten en ongevallen tot mechanische fouten en ontwerpfouten, het succes van de luchtvaartgeschiedenis wordt onderbroken door rampspoed en catastrofen. Het is zeldzaam, maar het gebeurt wel. Experts bepalen wat er mis is gegaan en hoe ze kunnen voorkomen dat deze gruwelijke tragedies opnieuw plaatsvinden. Ze bestuderen de wrakken en officiële opnames en reconstrueren de meest tragische rampen in de luchtvaartgeschiedenis.

1. Deadly Descent
  7. Runway Runoff
  8. Lethal Limits
  9. Football Tragedy
  10. Slam Dunk

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.