• 8.985.932 stemmen

I Think You Should Leave with Tim Robinson - Seizoen 1 (2019)

Show titel: I Think You Should Leave with Tim Robinson

Ontwikkeld door: Tim Robinson, Zach Kanin, Tim Robinson en Zach Kanin

Met: Tim Robinson, Matt Knudsen en Bruno Amato

Datum van release: dinsdag 23 april 2019

Plot I Think You Should Leave with Tim Robinson

In deze onconventionele comedyserie met sketches en hilarische gasten verloopt geen enkele interactie normaal. Als je denkt te weten wat er gaat gebeuren wordt je binnen no time op het verkeerde been gezet en ben je terug bij af.

Afleveringen Seizoen 1 (2019)

1. 1. Has This Ever Happened to You?

23 april 2019 (17 minuten)

Een gênant vertrek na een sollicitatie. Een heel specifiek juridisch probleem. De Baby van het Jaar-verkiezing loopt uit de hand. Een cadeau veroorzaakt stress.

2. 2. Thanks for Thinking They Are Cool

23 april 2019 (16 minuten)

Een handig T-shirt met een trekknoop. De slimme manier om af te kicken van je toupet. Een grap valt verkeerd. Een vliegtuigpassagier wordt opdringerig eng.

3. 3. 3. It's the Cigars You Smoke That Are Gonna Give You Cancer

23 april 2019 (18 minuten)

Een goochelshow zorgt voor echtelijke ruzie. Interessante ideeën voor een autodesign. Een invalorganist op een begrafenis. Een wel heel esoterische Hints-speler.

4. 4. Oh Crap, A Bunch More Bad Stuff Just Happened

23 april 2019 (16 minuten)

Een hulphond wordt superlief. Ebenezer Scrooge en de Geest van Toekomstige Kerst. Een man neemt een bumpersticker veel te letterlijk.

5. 5. I'm Wearing One of Their Belts Right Now

23 april 2019 (17 minuten)

Een ongeluk met een hotdogauto. Een collega begrijpt een uitdrukking. Improvisatie in een muziekstudio gaat mis. Iemand is te laat, maar het excuus loopt uit de hand.

6. 6. We Used to Watch This at My Old Work

23 april 2019 (19 minuten)

Een paardenmiddel voor onzekere mannen. Een problematische mascotte van een gameshow. De planning van een babyshower zorgt voor ruzie. Een rare plek voor interventies.

Wat een heerlijke maffe trailer. Apart gezet in 'mijn lijst' op Netflix.

Nice!

avatar van ZZ TOP

ZZ TOP

Inmiddels de eerste 2 afleveringen gezien. Heb tot nu toe nog geen één keer moeten (glim)lachen. Het is allemaal pijnlijk ongrappig.

Echt waardeloos slechte serie dit. Ik sluit me volledig aan bij Armin; nog niet één glimlach kon er bij mij vanaf en soms heb ik gewoon hard moeten nadenken over wat er dan grappig zou kunnen zijn. Robinson probeert en probeert, maar komt nergens lollig uit de hoek. Flauw, saai, langdradig, onzinnig en vooral: niet om te lachen. Wat een misser.

Edit: mijn punt verlaagt naar het minimale.

Oei, dan moet het wel een heel trieste bedoening zijn. Ik ken de komiek niet, maar dat blijkt dan ook niet zo verwonderlijk.

Ik haal hem uit mijn Netflix-lijst. Thnx Armin en dikdik55?

avatar van Karl van H.

Karl van H.

Jongens. Humor is subjectief. Heb net de eerste aflevering gezien en als je van absurdisme houdt is dit echt wel het proberen waard hoor.

avatar van Threeohthree

Threeohthree

Heerlijk.

Zoals Karl aangeeft moet je een beetje van absurdisme houden want de sketches zijn erg overdreven en overtrokken, maar als je ervan houdt is het echt genieten geblazen.

Verder zijn de sketches nog best relevant en toepasbaar op veel ongemakkelijke dagelijkse gebeurtenissen.

Zo zijn het bonnetje, vliegtuig incident, de deur die beide kant op opent, magic show, en het viral video bid bijvoorbeeld erg "herkenbaar".

Dit moet je wel liggen, maar raad het iedereen aan om het een kans te geven. Volledig krankzinnig en doorgeslagen maakt dit avontuur kort maar absoluut ook krachtig