Mijn Series +

Bonding - Seizoen 1 (2019)

Komedie / Drama

ontwikkeld door Rightor Doyle
met Zoe Levin, Brendan Scannell en Micah Stock

Twee oude schoolvrienden die elkaar jaren niet meer gezien hebben kruisen elkaars pad op een onverwachte manier. Pete, een net uit de kast gekomen homoseksuele man, en Tiff, een afgestudeerde studente, hopen hun vriedschap weer op te pakken.Maar Tiff heeft een klein geheim: ze is een van de top dominatrixes in New York City, en ze staat op het punt om Pete in haar ondergrondse wereld van seksueel geheimen en BDSM toe te laten.

1. Old Friends, New Names
  2. Pete Shy
  3. The Past Is Not Always Behind
  4. Let's Get Physical
  5. Double Date
  6. Penguins
  7. Into the Woods
avatar van Chelsea94
Vreemde serie. Ik weet niet zo goed wat ervan te vinden. Het keek makkelijk weg door de korte afleveringen en het onderwerp is wel origineel en apart.

avatar van DjFrankie
Inderdaad vreemde komedie die achter elkaar als een speelfilm gezien kan worden.

Joeri_000
Leuk tussendoortje maar veel tekort. 7x17 minuutjes .. Leuke interactie tussen de hoofdpersonen.

avatar van theo79
Hele apparte serie. Keek verder op zich wel aardig goed weg. 3 sterren