Mijn Series +

Bonding - Seizoen 2 (2021)

Komedie / Drama

ontwikkeld door Rightor Doyle
met Zoe Levin, Brendan Scannell en Micah Stock

Twee oude schoolvrienden die elkaar jaren niet meer gezien hebben kruisen elkaars pad op een onverwachte manier. Pete, een net uit de kast gekomen homoseksuele man, en Tiff, een afgestudeerde studente, hopen hun vriedschap weer op te pakken. Maar Tiff heeft een klein geheim: ze is een van de top dominatrixes in New York City, en ze staat op het punt om Pete in haar ondergrondse wereld van seksueel geheimen en BDSM toe te laten.

1. The Kinks
  6. The Lost Egg
  7. Stand Me Up, Stand Me Down
  8. Permission

avatar van DjFrankie
Minder sterk als s1 maar wel weer grappig genoeg om te blijven kijken.

avatar van Threeohthree
Toch geef je het eerste seizoen 0,5* lager

Maar goed om te horen, zal deze binnenkort ook eens opzetten. Seizoen 1 was inderdaad erg fris en vermakelijk!

avatar van DjFrankie
Threeohthree schreef:
Toch geef je het eerste seizoen 0,5* lager

Inderdaad verkeerd gedaan, is aangepast nu. Bedankt voor het opmerken.

avatar van Threeohthree
Prima vervolg.

Het heeft uiteraard iets aan originaliteit moeten inboeten maar is verder gewoon vermakelijke televisie.
Het frisse is er wat af waardoor het soms wat dood valt, maar over het algemeen nog steeds lekker quirky en awkward.

Ook de makers houden zichzelf niet voor de gek, want met 8 afleveringen precies duurt ook dit tweede seizoen niet langer dan nodig. We duiken iets meer in de inner dominatrix en de gevolgen ervan, maar altijd oppervlakkig en met een knipoog.