Mijn Series +

Misdaad / Drama
Miniserie, 270 minuten

ontwikkeld door Patrick Harbinson, Tom Mullens en Damien Timmer
met Helen McCrory, Sam Swainsbury en Jonathan Forbes

Emma Banville, een mensenrechtenadvocaat bekend voor het verdedigen van verloren zaken, gaat een zaak aan om de onschuld van Kevin Russell te bewijzen. Hij is veroordeeld voor de moord op een schoolmeisje veertien jaar eerder. Terwijl ze steeds dieper in de zaak graaft, voelt ze zich eigen tegen gewerkt worden, door de politie en de inlichtingendiensten in binnen- en buitenland. Die willen voorkomen dat ze de waarheid blootlegt.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6
avatar van DjFrankie
Goeie spannende serie. Boven verwachting goed.

avatar van Kronos
Een best wel aardige serie en gelukkig niet te lang. 270 minuten zou wel voldoende moeten zijn om diepgang aan personages te geven, maar net als zovele series slaagt Fearless daar niet in. Het kabbelt maar wat voort met matige acteerprestaties zonder ergens echt spannend of aangrijpend te worden. Er is een plot bedacht en de ontrafeling ervan wordt uitgesmeerd over vierenhalf uur. Nog twee afleveringen te gaan. Zal wat moeite kosten maar moet vol te houden zijn.

avatar van Kronos
Of toch niet. Laatste aflevering beetje zitten skippen en vastgesteld dat de ontknoping en uiteindelijk de hele serie prut is.