Mijn Series +

Totally Spies! - Seizoen 1 (2001-2002)

Frankrijk / Verenigde Staten / Canada
Actie / Animatie

ontwikkeld door David Michel en Vincent Chalvon-Demersay
met de stemmen van Claire Guyot, Fily Keita en Céline Mauge

De serie draait om drie studenten uit Beverly Hills; Sam, Alex en Clover. De drie zijn in het geheim spionnen in dienst van de organisatie WOOHP (World Organization Of Human Protection), geleid door Jerry. WOOHP heeft als taak de wereld te beschermen tegen allerlei bedreigingen. WOOHP heeft zijn hoofdkwartier in Beverly Hills, en heeft verder vestigingen in Europa en Australië.

1. On Connaît la Musique
  24. Vous Croyez en la Magie
  25. Retour à l'Ère Glaciaire
  26. Les Robots Attaquent
avatar van Kondoro
Vroeger ben ik altijd erg fan geweest van Totally Spies!. Kon nooit stoppen met de serie en het bleef me me maar vermaken. Clover, sam en nog eentje maar die weet ik niet meer haha.

avatar van alexspyforever
Kondoro schreef:

Schurk natuurlijk weet je dat nog en anders moet je maar heel hard aan mij denken

Teejey
Guilty pleasure van vroeger, geniale avonturen waren het voor de doelgroep, dus verdient gewoon een prima cijfer. JERRY!

avatar van Kondoro
alexspyforever schreef:

Clover, sam en Johan ? hahaha

avatar van tommykonijn
Die ene meidenserie waar de jongens ook stiekem naar keken

Net als bij SpongeBob is het erg leuk om de plotomschrijvingen terug te lezen en meer dan de helft op slag te herkennen. En als je dan op YouTube gaat kijken bij de afleveringen waar niet direct een belletje bij gaat rinkelen, komt de herkenning meestal alsnog zodra je de beelden ziet. Pas dan realiseer je je hoeveel uren je hier wel niet naar gekeken moet hebben en hoe lang Fox Kids/Jetix dit bleef herhalen..

avatar van arevee
Beetje hetzelfde als winx club bij mij, gekeken een tijd lang voor ik naar school vertrok maar daar waar ik een dexter of powerpuff girls wel kon smaken was dit toch te veel meiden serie voor me.