ad

Release datum: 10 april 2015

• Netflix Bekijk via Netflix
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Over Daredevil

Matt Murdock is een advocaat die op jonge leeftijd door een vreemd ongeluk wordt verblind. Gelukkig worden zijn andere zintuigen op wonderlijke wijze verbeterd, waardoor hij zich, met een beetje vechtsporttraining, ontpopt tot een misdaadbestrijder met superkrachten in New York’s Hell’s Kitchen.

Social Media

Meningen over Daredevil

avatar van Ajax&Litmanen1

Ajax&Litmanen1

dinsdag 18 april 2017
Daredevil seizoen 2 Veel vermakelijker dan het 1e seizoen, die ik vrij eentonig en langdradig vond. Maar dat wordt voor een aardig deel wel hier goedgemaakt door het feit dat Daredevil al bestaat en actief aan het knokken is, maar nog meer door The Punisher. Erg toffe toevoeging aan de groep en ik ben benieuwd naar de spin-off met hem. Dat is ook de hoofdreden geweest dat ik de 2 seizoenen Daredevil wilde zien. Maar buiten dat is de serie me best aardig bevallen, al zal ik deze serie denk ik niet meer opnieuw gaan kijken. Daarvoor werd ik er niet genoeg door gepakt. Wel kent dit seizoen een betere sfeer en is het rauwer en bruter, zoals ik het graag zie. Best vermakelijk dus.

Kleine 3,5*
avatar van Ajax&Litmanen1

Ajax&Litmanen1

donderdag 6 april 2017
Daredevil seizoen 1 Nogal langdradig en echt niet elke aflevering even interessant. Ben ook niet zo onder de indruk van de held zelf, al zijn de actiescènes wel heel behoorlijk. Ik ben dit ook gaan kijken omdat The Punisher in seizoen 2 schijnt te zitten, da's wel weer een bruut personage als ik het baseer op de eerdere films. Hopelijk geeft hij seizoen 2 meteen wat meer eigen smoel.

avatar van daan258

daan258

zondag 15 juli 2018

Ik kan het bijna niet beter verwoorden.

Dit moet toch wel één van de teleurstellende series zijn die ik afgelopen tijd heb bekeken.
Ook ik ben eigenlijk alleen met de serie begonnen omdat ik wist dat The punisher in seizoen 2 zal zitten.
Maar het heeft een tijd geduurd voordat ik dit 1e seizoen had afgekeken.
Precies wat The Oceanic Six ook al zei: het is allemaal erg langdradig en zelfs saai te noemen. De personage Daredevil zelf was ook 3x niks.
Ik weet nu dus echt niet of ik het 2e seizoen zal gaan opzetten. :? Dat zou dan echt alleen zijn voor The Punisher.

Ik begrijp de hoge score totaal niet.
Van mij een 2,0*