ad
  • 8.081.804 stemmen

Orange Is the New Black - Seizoen 2 (2014)

Show titel: Orange Is the New Black

Seizoenen: 7 seizoenen

Afleveringen: 13

Datum van release: vrijdag 6 juni 2014

• Netflix Bekijk seizoen 2 via Netflix
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Orange Is the New Black

Afleveringen Seizoen 2 (2014)

1. 1. Thirsty Bird

Pipers wereld staat op zijn kop als ze gedwongen wordt de gevolgen van haar acties onder ogen te zien en nieuwe uitdagingen moet trotseren.

2. 2. Looks Blue, Tastes Red

Tijdens een nagebootste banenbeurs krijgt Taystee de kans te pronken met haar zakenkennis. Red voelt zich geïsoleerd van haar gevangenisfamilie.

3. 3. Hugs Can Be Deceiving

Piper voelt zich uitgedaagd door haar ervaring met Soso. Morello heeft liefdesverdriet en iemand uit Taystee's verleden verstoort de status quo.

4. 4. A Whole Other Hole

Sophia geeft de vrouwen een hoognodige les in de vrouwelijke anatomie. Morello neemt een omweg, en Larry verandert een aantal dingen in zijn leven.

5. 5. Low Self Esteem City

Een territoriale oorlog in de badkamer tekent zich scherp af als Gloria en Vee het tegen elkaar opnemen. Piper krijgt heel slecht nieuws.

6. 6. You also Have a Pizza

De liefde hangt in de lucht als de vrouwen een feestje plannen voor Valentijnsdag. Red doet een intrigerende ontdekking en Larry vraagt Piper om z'n informant te zijn.

7. 7. Comic Sans

Met behulp van Healy en een aantal anderen begint Piper een nieuwsbrief. Vee lanceert een speciale onderneming.

8. 8. Appropriately Sized Pots

Piper wordt geconfronteerd met een nieuwe tegenslag vanwege speciale privileges. Caputo staat onder druk om strenger op te treden en dat heeft merkbare gevolgen.

9. 9. 40 OZ of Furlough

Pipers relatie met Larry wordt op de proef gesteld. De poging van Red om iets goed te maken wordt eindelijk beloond en een oude bekende keert terug naar Litchfield.

10. 10. Little Mustachioed Shit

De bewakers treden strenger op om zo meer smokkelwaar te vinden, en een groot slepend geheim wordt eindelijk onthuld.

11. 11. Take a Break from Your Values

Piper schrikt van een onverwachte verandering in haar status en de hongerstaking van Soso verwerft nieuwe aanhang met een sterk religieus tintje.

12. 12. It Was the Change

De spanningen lopen hoog op als het uitvallen van de elektriciteit een en ander aan het licht brengt. Piper zit in een lastig parket en moet doortastend optreden.

13. 13. We Have Manners. We're Polite.

De toekomst van velen staat op het spel wanneer de gevangenen hun ergste nachtmerries onder ogen zien: het leven zal nooit meer hetzelfde zijn.

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.