Mijn Series +

Bananas in Pyjamas - Seizoen 1 (1992)

Alternatieve titels: Bananen in Pyjama's | Bananas in Pajamas

1 stem

Australië
Familie

ontwikkeld door Helena Harris
met Nicholas Opolski, Ken Radley en de stem van Karina Kelly

Bananas in Pyjamas draait om twee bevriende antropomorfe bananen in blauw-witte streepjespyjama's genaamd B1 en B2. Ze hebben veel plezier met elkaar en spelen graag met de drie teddyberen Amy, Lulu en Morgan. Verder bezoeken de bananen ook graag hun vriend Rat in een Hoed. De personages houden ervan om sappige honingkoek en gele jam te eten. De bananen, de knuffels en Rat in een Hoed wonen allemaal in de zogenoemde Knuffellaan.

1. Pink Mug
  38. Lulu's Magic
  39. Obstacle Race
  40. Ready, Steady, Go!
avatar van Donkerwoud
Oh God, het komt meteen terug: 'Bananen in pyjama's zijn altijd met z'n twee...'

avatar van Robbie.T.
'.....bananen in pyjama's, ze komen naar benee.'

dat is de reden dat ik deze serie heb toegevoegd. Nog erger zelfs: ik had dit nummer eerst in mijn kop zitten en daarom heb ik de serie toegevoegd.