Mijn Series +

Drama / Oorlog
Miniserie, 260 minuten

ontwikkeld door Colin Teevan
met Charlie Murphy, Brian Gleeson en Barry Ward

Na het uitbreken en aanhouden van de Eerste Wereldoorlog komt de sociale stabiliteit in Ierland in het geding en steekt het Ierse nationalisme de kop op. De tumultueuze gebeurtenissen tijdens de paasperiode in 1916 worden gezien door de ogen van een groep vrienden uit Dublin, Belfast en London, terwijl zij elk een vitale, maar tegenstrijdige rol spelen in de strijd voor de onafhankelijkheid van Ierland. Zo ook de rijke dokter-in-opleiding Elizabeth Butler, die haar verloofde in de steek laat om in de opstand mee te vechten met Jimmy Mahon.

1. Young Guns
  2. To Arms
  3. Under Siege
  4. Surrender
  5. The Reckoning

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.