Mijn Series +

Legends of Tomorrow - Seizoen 1 (2016)

Alternatieve titel: DC's Legends of Tomorrow

Actie / Sciencefiction

ontwikkeld door Greg Berlanti, Andrew Kreisberg en Marc Guggenheim
met Brandon Routh, Arthur Darvill en Ciara Renée

De tijdreiziger Rip Hunter heeft de toekomst gezien en wil graag voorkomen dat het ooit zo desastreus wordt op aarde. Hij moet een team samenstellen van zowel superhelden als superschurken om de onstuitbare dreiging tegen te gaan. Er staat meer dan alleen de planeet op het spel, en alleen een goed samenwerkend team, dat onder andere bestaat uit Arrow, The Flash, White Canary en the Atom, kan het gevaar stoppen.

1. Pilot (1)
  14. River of Time
  15. Destiny
  16. Legendary
avatar van Madeliefje
Oeh, ik wist niet dat dit ging komen, dat ga ik zeker bekijken! En Arthur Darville

avatar van mrdig
Kende dit ook nog niet, grappig. Volgens mij zie ik overigens in de trailer wel wat spoilers voor als je nog niet alles van The Arrow en The Flash hebt gezien . Hoe dan ook, leuk om die broers van Prison Break in The Flash te zien en blijkbaar ook in deze serie.

avatar van HALVE TAMME.
HALVE TAMME. (moderator)
Chaotische boel.

FRIPI
HALVE TAMME. schreef:
Chaotische boel.

Dat niet alleen. Het niveau is om te janken en ik heb zo'n idee dat Prison Break de volgende flop wordt want de gebroeders zijn niet meer dan zeer matig.

Dominic Purcell en Wentworth Miller ( Prison Break) weer samen in een serie de gedachte was goed maar een serie om te huilen. Ik moet wel zeggen dat dit genre me zo wie zo al niet ligt......Na drie afleveringen mee gestopt..

Teejey
Toch een 7,6 IMDb score...

Ik vind het qua super-hero serie helemaal niet zo slecht. Natuurlijk zijn de plot-twists soms (allez dan: vaak) tenenkrommend dom. Maar wees eerlijk, dat is in bijna 99% van de super-hero films en series het geval.

Trouwens, stinissen, na 3 afleveringen stoppen en dan de hele serie beoordelen lijkt me niet gepast. Dat zou een crew-lid toch beter moeten weten.

Grovonion schreef:

De rest ook gezien hoor alleen kijk ik geen 2de seizoen meer.

avatar van Phantasm
Vermakelijke serie die lekker wegkijkt.