Mijn Series +

Nashville - Seizoen 6 (2018)

1 stem

Drama / Muziek

ontwikkeld door Callie Khouri
met Hayden Panettiere, Clare Bowen en Chris Carmack

Rayna James (Connie Britton) is een countrylegende en heeft een carrière die de meeste artiesten zouden benijden. Maar toch. De laatste tijd begint haar populariteit te tanen. Er zijn nog steeds genoeg fans die haar handtekening willen, maar de concertzalen zitten niet meer bomvol zoals in de hoogdagen van haar carrière. Haar platenmaatschappij komt met een idee om haar populariteit weer op te krikken. Ze organiseren een concerttournee, waarbij ze het podium moet delen met de jonge en sexy belofte Juliette Barnes (Hayden Panettiere). Maar de sluwe Juliette wilt natuurlijk alle aandacht naar haar toe trekken. Rayna heeft dan ook weinig zin om met deze respectloze, ongetalenteerde en kleine feeks samen een podium te delen, waardoor er een ware populariteitsstrijd ontstaat. Maar misschien heeft Rayna een geheime troef in handen, wanneer de nog onbekende songschrijfster Scarlett O'Connor haar helpt om haar carrière nieuw leven in te blazen.

1. New Strings
  13. Strong Enough to Bend
  14. For the Sake of the Song
  15. I Don't Want to Lose You Yet
  16. Beyond the Sunset

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.