• 8.985.237 stemmen

Zie Mij Graag - Seizoen 2 (2018-2019)

Show titel: Zie Mij Graag

Ontwikkeld door: Hilde Pallen, Hilde Pallen en Siska Leemans

Met: Alejandra Theus, Stan Van Samang en Ini Massez

Oorsprong: België

Datum van release: donderdag 1 november 2018

Eerst uitgezonden op: één (België)

• Videoland Bekijk seizoen 2 via Videoland

Plot Zie Mij Graag

Anna zet na het bedrog van haar man Ben een punt achter hun huwelijk en probeert haar leven met goede moed terug op de rails te zetten. Maar hoe moet ze nu verder met haar leven en haar kinderen waardoor ze voor eeuwig verbonden zal blijven met haar ex? Hoewel ze soms liever permanent onder haar fleecedeken zou wonen, probeert Anna haar nieuwe leven enthousiast te omarmen. Gesteund door haar twee beste vriendinnen en shapewear gaat ze vol frisse moed op zoek naar een nieuwe balans in haar leven en wie weet, een nieuwe prins op het witte paard. Intussen worstelt Ben zelf ook met problemen, samen met zijn beste vriend Gunther.

Afleveringen Seizoen 2 (2018-2019)

1. 1. Shit, Ik Weet Het Niet Meer

1 november 2018 (30 minuten)

Ben probeert met de hulp van Gunther Anna terug te winnen. Helaas voor hem is zij volop aan het daten. Wanneer Anna plots uit haar huis moet, zien Ben en Gunther een opportuniteit. Ben vraagt Anna om samen met de kinderen tijdelijk bij hem te komen wonen, maar dan slaat het noodlot toe bij Ben.

2. 2. In de Ring

8 november 2018 (30 minuten)

Anna heeft medelijden met Ben wanneer ze hem ziet afzien na haar definitieve 'nee'. Nicole en Sas vinden haar een softy. Anna besluit 'harder' te worden en doet dat op een drastische manier. Ondertussen probeert Gunther zijn beste vriend te begeleiden in het verwerken van zijn liefdesverdriet. Dat zorgt voor spanningen tussen Gunther en Sas.

3. 3. "Anna, Pas Op"

15 november 2018 (30 minuten)

Anna moet op klantenbezoek naar Virton, maar ze durft niet met de auto op de autostrade rijden. Nicole en Sas helpen Anna haar rijangst te overwinnen. Gunther voelt een knobbeltje aan zijn borst en vreest het ergste. Ondertussen is Ben vaste klant bij osteopaat Sien Van Den Brande. Het is liefde op het eerste gezicht. Voor Ben toch. Sien denkt er anders over.

4. 4. Seksuele Opvoeding

22 november 2018 (30 minuten)

Anna betrapt Lou op masturberen. Ze gaat haar kinderen seksuele voorlichting geven. Nicole blijkt een relatie te hebben met een getrouwde man en waarschuwt Sas dat iedere man in de juiste context vreemdgaat. Ondertussen leert de verliefde Ben Sien beter kennen.

5. 5. Minnaars

29 november 2018 (30 minuten)

Wanneer Anna hoort dat Ben de kinderen wil voorstellen aan Sien, besluit ze om deze nieuwe vrouw in zijn leven van dichterbij te bekijken. Sas vindt haar relatie een sleur en zoekt een gemeenschappelijke hobby. Nicole leert onverwacht de vrouw van haar minnaar kennen.

6. 6. De Nanny Cam

6 december 2018 (30 minuten)

De kinderen van Anna gaan vanaf nu week om week bij Ben en Sien wonen. Anna heeft het er moeilijk mee en bedenkt een drastisch plan om de kinderen toch te zien. Gunther heeft stress, hij moet een verjaardagscadeau kopen voor Sas. Nicole haar relatie met de getrouwde man komt onder druk te staan wanneer zijn vrouw achter hun affaire komt.

7. 7. Een Moeizaam Etentje

13 december 2018 (30 minuten)

Anna weet niet dat Gunther de vriendin van Ben heeft uitgenodigd voor een etentje met de vriendenkring. Zij is niet uitgenodigd. Anna ontdekt dat Vic een Pokémonkaart heeft gestolen van de dochter van Sas en Gunther. Ze besluit om de kaart onmiddellijk terug te gaan geven en dit op de avond van het etentje.

8. 8. De Sponsorloop

20 december 2018 (30 minuten)

Anna haat lopen en heeft altijd een excuus om niet mee te doen aan de jaarlijkse sponsorloop op school. Wanneer ze van Vic te weten komt dat Sien dit jaar meeloopt, wordt Anna strijdlustig.

9. 9. Een Onverwacht Avontuur

3 januari 2019 (30 minuten)

Sien maakt zich zorgen als ze merkt dat Lou haar begint te testen. Wanneer Ben hem de les wil spellen, komt hij te weten dat Lou het moeilijk heeft.

10. 10. Een Oogje op Iemand

10 januari 2019 (30 minuten)

Wanneer Anna Willem, een oude kotgenoot van Sien, ontmoet, heeft Sien meteen door dat Anna Willem wel ziet zitten. Dit kan ze alleen maar toejuichen, want als Anna terug gaat daten, zal ze vast minder aanwezig zijn in haar leven. Met goede bedoelingen pusht ze de situatie net iets te hard. Nicole wordt er door Sas op gewezen dat ze zich weer te hard aan het aanpassen is aan Bob. Gunther wordt onzeker wanneer zijn nieuwe parallelleerkracht, Jeroen, erg populair blijkt te zijn bij de leerlingen.

11. 11. Een Nieuwe Vrouw voor Ben

17 januari 2019 (30 minuten)

Anna hoort van Vic en Lou dat Ben en Sien uit elkaar zijn. Ze maakt zich zorgen dat Ben nu zijn voeten gaat vegen aan de huishoudelijke taken en gaat daarom op zoek naar een nieuwe vrouw voor hem en vooral een nieuwe plusmama voor Vic en Lou. Nicole, die veertig wordt, laat duidelijk horen dat ze haar verjaardag niet wil vieren. Sas en Anna hebben nochtans andere plannen. Lente betrapt Sas en Gunther tijdens orale seks en vertelt dit aan iedereen die het wil horen.

12. 12. Flirten met een Vrouw

24 januari 2019 (30 minuten)

Na haar tegenslag met Willem en de mysterieuze vrouwenstem aan de telefoon toen ze Jean-Philippe opbelde, besluit Anna dat ze voorgoed klaar is met mannen. Wanneer ze avances krijgt van een vrouw, vraagt ze zich af of ze misschien altijd al lesbisch was. Terwijl Anna met de hulp van Sas en Nicole aan haar experimentele fase begint, worstelen Ben en Sien met de ongewenste zwangerschap. Gunther en Nicole kunnen het alvast niet laten om zich ermee te moeien.

13. 13. Vreselijk Nieuws

31 januari 2019 (30 minuten)

Wanneer Anna van Nicole en Sas te horen krijgt dat Sien zwanger is, heeft ze even tijd nodig om dit nieuws te verwerken. Sas zit met de handen in het haar omdat Lente haar communie niet wil doen. Lou vertrekt boos na een ruzie met Vic met de fiets naar een vriendje. En Ben en Sien zijn in een heftige discussie verzeild geraakt over de baby. Alle problemen worden plots gerelativeerd als er een agent voor Bens deur staat met vreselijk nieuws...

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.