Mijn Series +

The Goodwin Games - Seizoen 1 (2013)

ontwikkeld door Carter Bays, Craig Thomas en Chris Harris
met Becki Newton, Scott Foley en T.J. Miller

Jimmy, Chloe en Henry Goodwin zijn broers en zussen van elkaar die nog maar weinig onderling contact hebben. Wanneer hun vader komt te overlijden, worden de drie opgeroepen om de erfenis te bespreken. Hun vader laat drieëntwintig miljoen Dollar na. Om hiervoor in aanmerking te komen, zullen de drie echter tegemoet moeten komen aan de laatste wensen van hun vader. Dit blijken allerlei triviale zaken te zijn die hij heeft laten vastliggen in zijn testament. Zal het Jimmy, Chloe en Henry lukken om aan alle eisen te voldoen?

1. Pilot
  2. Welcome Home, Goodwins
  3. Small Town
  4. The Hamletta
  5. The Birds of Granby
  6. Happy Hour
  7. The Box

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.