Mijn Series +

Misdaad / Drama
Miniserie, 232 minuten

ontwikkeld door Hilary Martin
met MyAnna Buring, Ben Batt en David Leon

Terwijl DI Helen Weeks het zwaar heeft met haar zwangerschap, wordt ze samen met haar partner detective Paul, tot haar afschuw, gestuurd naar de plek waar ze opgroeide: Polesford, Derbyshire. Twee meisjes zijn ontvoerd en de man die hier voor is opgepakt is getrouwd met Helen’s jeugdvriendin Linda Bates. Met als resultaat dat Linda het middelpunt is van een mediastorm en dat de plaatselijke politie onder enorme druk staat. Maar is de gearresteerde man wel schuldig? En waarom is Helen zo vastbesloten om Linda te helpen, terwijl ze al die jaren Polesford vermeden heeft?

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
avatar van AniSter
Misdaad en drama, klopt allebei alhoewel het laatste de overhand had. Geen flitsende actie, wel onverwachte wendingen. Waarom deel 3 en 4 niet omschreven worden; geen idee. Best wel aardige serie, MyAnna (?) deed het goed.