Mijn Series +

Drama / Misdaad
Miniserie, 176 minuten

ontwikkeld door Sally Head en Gareth Neame
met Sally Hawkins, Elaine Cassidy en Rupert Evans

Weeskind Sue Trinder is als baby achtergelaten bij mevrouw Sucksby. Het huis waarin Sue opgroeit bestaat uit dieven. Wanneer de oplichter Richard Rivers, beter bekend als The Gentleman, een duivels plan opstelt en Sue daarin betrekt, verandert haar leven voorgoed. Sue's aandeel in het plan bestaat eruit het dienstmeisje te worden van Maud Lilly, een naïef rijkeluismeisje dat samen met haar oom in een groot landhuis woont. Ze moet Gentleman helpen Maud te verleiden zodat hij met haar kan trouwen en haar erfenis kan inpikken. Maar Sue raakt al gauw innig bevriend met Maud en krijgt twijfels over het plan.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.